İHKİB Eğitim Vakfı Kolaylaştırıcılığın Kurumsal Firmalarda Önemi

İş hayatında kolaylaştırıcı yaklaşımlar, mutlu çalışanlara sahip verimli ve başarılı işler ortaya koyan firmaların oluşmasını sağlar. İyi ama nasıl? Ekip çalışmasını, personelin çalışma şartlarını, ofis içi araç kullanımını daha kolay bir hale getirmek, çalışanların işine dört elle sarılmasına yardımcıdır. Aksi takdirde işinden mutlu olmayan personel, sürekli gergin çalışma arkadaşları, işçi-işveren çatışması kaçınılmaz bir hal alır.

Bu durum ise personelin kötü ruh halini yaptığı işe yansıtmasına sebep olur. Bu da gönülsüz yapılacak işlere, hatta başka firmalarda aynı pozisyonda iş arayışlarına yol açar. Mutlu bir personel ile işte kaliteyi ve başarıyı sağlamak, kurumsallaşma sürecinde firmaların en çok işine yarayacak olan şeydir.

Kolaylaştırıcılığı Benimseyen Firmalar Müşterileri İle Güvenilir İlişkiler Kurabilirler!

Bir firmanın, müşteri kitlesine güven vermesi, öncelikle kendi çalışanlarına değer vermesi ve onların sırtındaki yükü azaltarak kolaylaştırıcı yaklaşımlar benimsemesine bağlıdır. Çalışanların sanki firmanın bir çalışanı değil de sahibiymiş gibi çalıştığı görülebilir. Çalışanlar çalıştıkları kurumu sevip onu kendi firmalarıymış gibi sahiplendiklerinde işlerini severek yaparlar. Bu durumda yaptıkları işin ne kadar kaliteli ve güvenilir olduğunu anlatmaktan yana hiçbir çekince duymazlar. Alınacak ürünü ya da hizmeti, gözleri kapalı anlatabilirler.

Bu da kurumsal bir firmada olması gereken en önemli özelliklerdendir. Güvene dayalı müşteri ilişkileri dışında, bir diğer önemli faktör kalitedir. İşini severek yapan insanlarla çalıştığınızda işinizin kalitesi de otomatik olarak yükselecektir. Yaptığınız iş ne olursa olsun işine dört elle sarılan kişiler, kalitenizin en önemli temsilcileridir. Başarılı müşteri ilişkileri yönetimi yapabilen, yaşanan olumsuzluklara rağmen firmasını sahiplenip çözüm üretebilen bir ekip, her türlü zorluktan kurtulmanızda yardımcıdır.

Bütün bunlar ise ilk olarak firma sahiplerinin çalışanlarının ihtiyaçlarını görebilmesiyle mümkündür. Onlara ihtiyaç duydukları bütün araçlara erişim olanağı tanındığında, ilgili eğitimler verildiğinde; çalışanlar, kendilerini daha güvende hissederler. Kolaylaştırıcılığın kurumsal firmalarda önemi; memnun personel, kaliteli iş ve geniş müşteri kitleleri şeklinde ifade edilebilir.

Eğitimin Amaçları: Bütün bu süreçleri profesyonel olarak nasıl yöneteceğinizi öğrenmek için kurumsal eğitimlerimize katılabilirsiniz. Böylece kurum içi iletişim, personel yönetimi, insan kaynakları yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi gibi konularda nasıl başarılı olacağınıza dair püf noktalarını yakalayabilirsiniz.  

Personeliniz için işleri nasıl daha kolay hale getirebilir, içlerindeki potansiyeli nasıl en verimli şekilde kullanabilirsiniz? Bu sorunun cevabını öğrendiğinizde daha başarılı aksiyon planları hazırlayabilir, kısa ve uzun vadede nasıl kazançlar sağlayacağınızı öğrenebilirsiniz.

İHKİB EĞİTİM VAKFI Diğer Yazılar